GEM łączy rolę consierge, managera relacji i ambasadora hotelu. Dzięki jego obecności w Hotelu St. Bruno poczujesz się wyjątkowo,
a Twoje potrzeby będą indywidualnie rozpatrzone i spełnione.
Zaufanie
i długotrwała relacja
Jeśli zależy Ci na wyjątkowym pobycie i chcesz, aby każda chwila w naszym hotelu była dopasowana do Twoich potrzeb, zapraszamy do kontaktu z naszym Guest Experience Managerem! Dzięki bezpośredniej współpracy, zyskujesz pewność, że każda Twoja prośba zostanie spełniona, a nawet przewidziana.
Kamil Świderski - Manager Doświadczeń Gości
Spersonalizowana obsługa
Co to oznacza? Możesz liczyć na indywidualne podejście i pomoc w zaplanowaniu pobytu – od rezerwacji stolika w restauracji po polecenie lokalnych atrakcji.
Bezproblemowy kontakt
Zawsze na miejscu? I owszem! Masz łatwy dostęp do managera, który zna hotel od podszewki a możliwość szybkiej komunikacji gwarantuje niemalże natychmiastowe rozwiązanie wszelkich potrzeb i problemów.
Ekskluzywne rekomendacje
Dlaczego to nas wyróznia? Dzięki bliskim relacjom z Tobą jeszcze przed planowanym przyjazdem GEM przedstawi Ci lokalne atrakcjie i wydarzenia.
Zwiększony komfort i wygoda
Manager dba o każdy detal pobytu, pomagając w organizacji transportu, rezerwacji, a także spełniając specjalne życzenia, co przekłada się na bezstresowy i komfortowy pobyt.
Pomoc w tworzeniu wyjątkowych wspomnień
Czy to organizowanie romantycznej kolacji przy świecach, czy spersonalizowane wycieczki, manager doświadczeń pomoże w stworzeniu niezapomnianych wspomnień i chwil.
Zwiększone poczucie luksusu
Dzięki bliskim relacjom, manager ma wiedzę o Twoich preferencjach i oczekiwaniach, co pozwala na stworzenie atmosfery luksusu i wygody, dzięki której możesz poczuć się wyjątkowo.
Zaufanie i długotrwała relacja
Nasza oferta nie kończy się na jednym pobycie. Z pomocą managera doświadczeń, możesz liczyć na budowanie długotrwałych, opartych na zaufaniu relacji, co sprawia, że hotel staje się miejscem, do którego zawsze chcesz wracać.
Było świetnie
Hotel jest znakomity! Bardzo dobra lokalizacja, jest blisko wszystkich atrakcji, pokoje są duże i czyste, kameralna strefa spa. Bardzo dobra bawialnia dla dzieci. Śniadania również bardzo dobre, można znaleźć różnorodne dania, tradycyjne, regionalne, także uda się coś wybrać dla najmłodszych. Obsługa na najwyższym poziomie! Szczególnie chciałabym zwrócić uwagę na pracę Pana Kamila, jest to pracownik klasy najlepszych światowych hoteli (a czasami i tam jest trudno spotkać takie zaangażowanie)! Dziękujemy za super pobyt i pozdrawiam!
Byliśmy z dziećmi w styczniu. Pora na Mazury nie do końca wakacyjna :) W hotelu wspaniały wystrój, pokoje czyściutkie, zadbane i klimatycznie przystrojone. Jedzenie bardzo dobre w pięknej restauracji Biblioteka. Basen super, okolica także piękna. Ale to co nas uderzyło najbardziej to obsługa. Każda osoba z załogi hotelu bardzo miła i pomocna. Czuliśmy się jak prawdziwa rodzina królewska na zamku. Pomogą załatwić wszystko, również poza hotelem. Super menadżer hotelu, który wyszedł nas przywitać i na każdym kroku, wraz z obsługą dbał o nasze dobre samopoczucie podczas pobytu. Gorąco polecam ten hotel. Do zobaczenia, może w wakacje?