Konferencja na Mazurach – poznaj nasze sale

Dla naszych gości przygotowaliśmy aż osiem sal konferencyjnych. Różnią się one zarówno pod względem wielkości, jak i stylu. Każda sala jest na swój sposób wyjątkowa, istnieje więc możliwość dopasowania charakterystyki lokalu do swoich potrzeb. Oto najważniejsze cechy każdej z dostępnych sal:

  • Sala Łuczańska – mieści się w pomieszczeniu o wielkości 30 m2, a jej wymiary są dostosowane do kameralnych spotkań liczących do 30 osób. Eleganckie wnętrze łączy się z niesamowitym widokiem na Kanał Łuczański, by dostarczyć gościom niezapomniane wrażenia.
  • St. Bruno cz. 1 – w podziemiach zamku stworzyliśmy dwie sale. Pierwsza z nich może pomieścić 140 osób na powierzchni 98 m2. Panuje w niej wyjątkowy klimat i spokój, który pomaga w koncentracji.
  • St. Bruno cz. 2 – druga z podziemnych sal ma powierzchnię ponad 135 m2 i pozwala zapewnić komfort nawet dla 140 osób. Polecamy ten wybór zwłaszcza dla dużych grup.
  • St. Bruno 1 + 2 – dla firm, które potrzebują jeszcze więcej przestrzeni, proponujemy wynajem obydwóch sal w podziemiach. W tym przypadku można liczyć łącznie na aż 280 miejsc.
  • St. Bruno Baszta – niewielka sala zapewniająca miejsce dla 40 osób. To odpowiedni wybór dla stosunkowo niewielkich zespołów, które szukają eleganckiego i komfortowego miejsca do różnych wydarzeń.
  • Oranżeria Portowa – wyjątkowy budynek z przeszklonymi ścianami i widokiem na piękną zieleń, który pomieści ponad 310 osób. Udostępniamy go jedynie w okresie wiosennym i letnim.

Organizacja konferencji w hotelu SPA

Konferencja na Mazurach w klimatycznym zamku, w otoczeniu jezior i lasów, z pewnością będzie niezapomnianym wydarzeniem. Serdecznie zapraszamy do kontaktu w celu omówienia wszystkich oczekiwań. Kadra naszego hotelu to osoby pełne pasji i zaangażowania, dzięki czemu możemy zagwarantować profesjonalną pomoc na każdym etapie organizacji konferencji.

Każde wydarzenie, które organizujemy w Hotelu St. Bruno****, jest dopięte na ostatni guzik. Wiemy, jak ważne jest to, aby uczestnicy konferencji wynieśli jak najwięcej z jej merytorycznej części, a następnie mogli bawić się w najlepszym stylu podczas „afterparty”. Zarówno jedną, jak i drugą część przygotowujemy z dbałością o każdy detal, w oparciu o wytyczne organizatora.

Dlaczego warto zorganizować konferencję w Hotelu St. Bruno?

Konferencja firmowa to jedno z najważniejszych narzędzi budujących wizerunek firmy – zarówno wśród klientów, jak i osób zatrudnionych w organizacji. Dlatego warto zadbać, aby wszystkie elementy tego wydarzenia były doskonale zaplanowane – począwszy od noclegu po dobór atrakcji.

W Hotelu St. Bruno oferujemy m.in.:

  • klimatyczny wystrój z możliwością wyboru spośród kilku różnych sal;
  • komfortowe noclegi w pokojach urządzonych w butikowym stylu;
  • wyjątkowy teren w okolicy hotelu – Mazury to jeden z najpiękniejszych regionów Polski;
  • możliwość skorzystania z wielu atrakcji – polecamy np. firmowy Sailing CUP;
  • regionalne potrawy serwowane w hotelowej restauracji La Bibliotheque;
  • strefę Wellness z krytym basenem, saunami oraz miejscem do relaksu;
  • masaże i zabiegi w Medi.SPA;
  • Klub Zamkowy mieszczący się w podziemiach hotelu, który jest świetną przestrzenią do networkingu czy teambuildingu.

Konferencje na Mazurach z atrakcjami dla wszystkich gości

Jednym z czynników, który przyciągają do nas wielu gości z kraju i zagranicy, jest bogaty pakiet atrakcji dostępnych w naszym hotelu. Oferujemy wysokiej jakości usługi SPA, a także basen i klimatyczny Klub Zamkowy w podziemiach XIV-wiecznej, odrestaurowanej warowni. Zapraszamy również do skorzystania z:

  • lotów widokowych balonem (dostępnych również w grupach),
  • spotkań z coachem,
  • podróży jachtami,
  • siłowni,
  • łaźni fińskiej,
  • wspólnej zabawy w regatach.

Organizacja wigilii i spotkań tematycznych w hotelu SPA

Hotel St. Bruno**** to nie tylko miejsce na organizację konferencji dla firmy lub partnerów biznesowych. Gwarantujemy również pomoc w przygotowywaniu imprez tematycznych i spotkań integracyjnych. Zapraszamy do kontaktu z naszym personelem, który przedstawi ofertę dostosowaną do liczby gości i charakteru imprezy, co pozwoli nadać wydarzeniu indywidualny charakter.

Organizacja wydarzenia, które będzie jednocześnie miejscem do wymiany biznesowych doświadczeń i relaksu to duże wyzwanie. Stworzymy dla Ciebie niezapomniany event, który przez długi czas pozostanie w pamięci wszystkich zaproszonych gości. Gwarantujemy profesjonalną organizację konferencji w hotelu SPA na Mazurach.

Zapraszamy do kontaktu:

marketing@hotelstbruno.pl

Tel. 734-442-851, 664-014-604